Hellgrenarna

Vi är Samuel och Rebecca Hellgren och vi ska ut på världens äventyr! 4 månader ska spenderas hos Lutherska kyrkan i Liberia i Västafrika. Vad vi ska göra där? Ganska oklart, det är därför ni ska följa den här bloggen!

Liberia dag 18: Sjukling ev. Sjuklingar

Kategori: Rebecca

Samuel blev dålig i förrgår och blev värre igår. Det började med en så kallad running stomach, fortsatte med kramper och eskalerade i ett throw up-party... Det har dessutom inte riktigt gett sig idag. Hemma hade det ju bara varit en vanlig magsjuka, men här... Det känns mer allvarligt. Men vi sa att om det inte blev bättre nu på morgonen så skulle vi åka in till sjukhuset. Men det är bättre nu, om än lite låg energinivå och ett behov av att sitta still eller ligga på soffan.
 
Som om detta inte vore nog så har jag börjat känna mig svag och illamående och jag har ingen som helst matlust. Men vi ber till Gud att jag ska få slippa. Det är ju så himla tråkigt att vara sjuk! Imorgon har vi ju dessutom planer som vore hemskt tråkigt att missa... Men men, så är läget nu i alla fall. Ingenting annat har vi att rapportera...

Kommentarer

  • Mamma Boel säger:

    Men kära Ni, krya på Er. Här har jag också sjukstuga med en konstig influensa med huvudvärk, feber och lock i öronen. Dessutom har mannen dragit till Staterna. En stor kram med många böner i till Er båda.
    //mamma

    2013-09-21 | 15:47:04

Kommentera inlägget här: